franny

Alla inlägg den 26 november 2014

Av franny bergman - 26 november 2014 21:59

ehh hej... igen. Det var ett tag sen. Ingen följer väl den här bloggen längre men aja.

tänkte skriva ändå. jag slutade blogga för att det var tråkigt att blogga om min vardag och mitt liv. Så nu  vill jag att ni

ska skriva till mig om vad ni vill läsa om det kan vara om allt  vad som helst bara jag får nåt att skriva om skriv 

en kommentar eller på kik (franberg1) om vad just du vill läsa om jag kan skriva om nästan vadsom helst    

 

saknar faktist att blogga nu har jag en ny häst också, så vet inte om det kommer lika många inlägg som förr . 

 

juste ehh... jag är inte som förr har förändras som satan sedan mina inlägg tidigare på bloggen. Läste igenom don och garvade ihjäl

mig tror.Jag är tex inne på min andra egna häst nu

jag är inte blond längre jag har haft grönt,svart,lila och blått hår nu även brunt..

osv.. men det känns skönt att kanske komma igång med bloggandet igen

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Franny.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Franny

 


Ovido - Quiz & Flashcards