franny

Alla inlägg under november 2012

Av franny bergman - 22 november 2012 23:05

GLASS ELLER GRÄDDE=GLASS

DJUR ELLER KOMPISAR=DJUR FÖR DOM ÄR MINA KOMPISAR

HÄST ELLER KANIN=KAN INTE VÄLJA 

CHOCKLAD ELLER VINEGUM=VINEGUM

TRÖJA ELLER BYXOR=BÅDA

VÄNNER ELLER KILLE=VÄNNER

TV ELLER DATA=DATA

RIDA ELLER SKÖTA OM HÄSTEN=BÅDA

KOSOR ELLER HÄSTAR=BÅDA

FAVORIT DJUR=HÄST,GRIS,KOSSOR,FÅR,KATT,KANIN OCH HUND

JUSTIN BIABER VS ERICK SAADE=ERIK

COCCA COLA ELLER FANTA=FANTA

PIZZA ELLER POME FRITES=POMES

GURKA ELLER MOROT=MOROT

BRÅK ELLER FRED=MITTIMELLAN 

MILJON ELLER MILJARD=OM DU MENAR PENGAR MILJARD

MATTE ELLER ENGELSKA=MATTE

KOMPISAR ELLER GODIS=KOMPISAR

ONEPEASE ELLER VANLIGA KLÄDER=VANLIGA

SUR ELLER SÖT=SUR

SALT ELLER STARK MAT=INGET DET SKA VARA MILT



HEJ

Av franny bergman - 22 november 2012 20:04

Hej idag har jag varit i blä skolan det finns bara 4 stycken man kan prata med för att jag vet kanppt enända sak om dom treton andra i klassen förutom vad dom heter fast jag har gott med dom i 6:år.Jag har even fått en medryttarhäst nu som heter kikko har rammlat av han 1 gång för att han bockade när jag skulle galoppera med han .Sedan fick jag hoppa på krykor i en vecka ungefär.på helgen ska jag till valbo med mamma och pappa fast dom ska till Ikea och biltema och jag ska vara i Hööks (en häst afär)  och jag har köpt en onepease 





                                                         bild på onepeasen

                             

hej då


Av franny bergman - 5 november 2012 16:01


Brukar du titta på williams lista?.ja 

Vilken hårfärg har du?.blond 

Vad är det mysigaste med julen tycker du?.familjen och att öpna julklappar

hur är det i din skola? trivs du bra?.ja fast nej lite mittimellan

vad gillar du bäst choklad eller lakris?.choklad äter inte ens lakris

har du foder egen eller skötar häst?.sköttar häst och medryttare

är Franny dit riktiga namn?.nej franceska

favorit artist och låt?.har ingen favo låt eller artist

vart kommer dina föreldrar i från om du har några?.mamma=lettland pappa=sverige

vad vill du vara ihop med kille eller tjej?.kille

favorit yt kanal?.ijustwantobecool      

Presentation


Franny.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Franny

 


Ovido - Quiz & Flashcards